Výsledky vyhledávání pro dotaz między nasionami:

Výsledky vyhledávání v sekci Blog

Dlaczego powinieneś jeść nasiona konopi każdego dnia

Do tej pory z pewnością wiemy, że wiele mówi się o korzyściach zdrowotnych marihuany, niezależnie od tego, czy jest to palenie, picie czy jedzenie. Dawno minęły czasy, kiedy ta niesamowita roślina była poszukiwana tylko w celach rekreacyjnych. Coraz więcej osób zaczyna szukać sposobów wykorzystania całej rośliny dla korzyści zdrowotnych.   Wiemy, jak używać marihuany do celów rekreacyjnych. Możemy również mieć dość dobry pomysł, jak piec lub gotować z nim. Może być trochę trudniej sporządzać ekstrakcje, ale nawet tam mamy napisane artykuły i badania dotyczące tego, jak to zrobić.   Ale są też nasiona; ale czy mówię tutaj o nasionach konopi, czy mówię o nasionach konopi? Jakie korzyści płyną z drobnych nasion konopi i jak z nich korzystać?   Aby się nie pomylić, musimy zrozumieć różnicę między nasionami konopi i konopi. Raczej powinno być pytanie; czy istnieje różnica między nasionami konopi i konopi?   Zarówno nasiona konopi, jak i nasiona konopi są częścią rośliny sativa. Różnica polega na poziomach THC w konopiach indyjskich, gdy roślina dojrzewa. Oznacza to, że w zasadzie w postaci nasion nie ma prawdziwej różnicy między nasionami konopi i konopi. Nie można uzyskać wysokiej konsumpcji nasion konopi.   Korzyści są zapierające dech w piersiach, ponieważ nasiona te są nasycone kwasami tłuszczowymi Omega-3 i Omega-6, które są szczególnie znane ze swojego zdrowia, szczególnie w odniesieniu do serca. Jest również doskonały do ​​obniżania poziomu cholesterolu we krwi. Nasiona marihuany mają równowagę 3: 1 Omega-3 (kwas alfa-linolowy) i Omega-6 (kwas linolowy), co czyni je doskonałym źródłem niezbędnych kwasów tłuszczowych. Ponadto jest także doskonałym źródłem GLA (kwasów gamma linolenowych). Ten kwas Omega-6 jest niezbędny do równoważenia hormonów.   Oprócz zdrowych tłuszczów w roślinie, ma także szeroką gamę innych składników odżywczych, takich jak białka (25% zawartości kalorii), witaminy i minerały, aby wymienić niektóre. Zawarte witaminy to witamina A, E, D i wiele witamin z grupy B. Działa jako silny przeciwutleniacz, a także ma żywe enzymy i różnorodne minerały.   Minerały występujące w nasionach konopi to fosfor, potas, sód, magnez, siarka, wapń, żelazo i cynk. Wszystko to znajduje się w maleńkim nasieniu. Nic dziwnego, że jest to jedna z najpotężniejszych potraw na świecie. Czy mogą być jakieś dodatkowe korzyści? To ziarno wypełnione niezbędnymi składnikami odżywczymi jest również silnym środkiem przeciwzapalnym, szczególnie przydatnym do naprawy mięśni i tkanek po wysiłku.   Ponieważ nasiona marihuany będące białkiem są jedynym naturalnym źródłem Edestin, aminokwasu o strukturze podobnej do naszego DNA. Jest uważany za kompletne źródło białka, ponieważ zapewnia wszystkie niezbędne aminokwasy, których nasz organizm potrzebuje. To sprawia, że ​​nasiona konopi są najbliższym źródłem białka do naszego własnego profilu aminokwasowego. Nasiona marihuany mają aminokwas lizynę, którego nie ma w większości innych białek roślinnych. Komosa ryżowa to kolejna roślina, która zawiera lizynę, ale nie tak łatwo jest jej codziennie spożywać, gdzie nasiona marihuany mogłyby być łatwiejsze. Białko zawarte w nasionach konopi jest bardzo łatwe do strawienia, nawet łatwiejsze niż w orzechach, roślinach strączkowych i ziarnach.   Kolejnym aminokwasem występującym w nasionach konopi jest arginina. Aminokwas ten wytwarza w organizmie tlenek azotu, który powoduje rozszerzenie naczyń krwionośnych, co prowadzi do obniżenia ciśnienia krwi i zmniejszenia ryzyka chorób serca. Są jeszcze inne korzyści   Zapobiegaj tworzeniu się skrzepów krwi Obniża ciśnienie krwi Pomaga wyzdrowieć po zawałach serca Pomaga przy chorobach skóry Pomaga w wyprysku i zapaleniu skóry   Dodatkową korzyścią jest to, że nasiona marihuany zmniejszają również objawy menopauzy i PMS. Objawy w PMS są najprawdopodobniej spowodowane wrażliwością na hormon prolaktynę. Kwas gamma-linolenowy (GLA) wytwarza prostaglandynę E1, która zmniejsza działanie prolaktyny. Ponieważ nasiona marihuany mają wysoką zawartość GLA, badania sugerują, że może to pomóc w zmniejszeniu objawów menopauzy do. Wydaje się, że reguluje nierównowagę hormonalną i stany zapalne związane z menopauzą.   Nasiona marihuany są również bardzo dobrym źródłem zarówno nierozpuszczalnego (80%), jak i rozpuszczalnego (20%) błonnika. Rozpuszczalne włókno tworzy żelową substancję w naszych jelitach i jest doskonałym źródłem składników odżywczych dla pożytecznych bakterii trawiennych. Zmniejsza także wzrosty poziomu cukru we krwi i poziom cholesterolu.   Nierozpuszczalne włókna pomagają przepuszczać odpady przez jelita i wiadomo, że zmniejszają ryzyko cukrzycy. Zauważ jednak, że jeśli skorupa zostanie usunięta, zawiera bardzo mało błonnika, ponieważ włókno leży w powłoce.   Nasiona marihuany są naprawdę zdrowe i nie należy ich wyrzucać. Ta wszechstronna część rośliny ma tak wiele do zaoferowania i może być korzystna dla każdego w każdym wieku.     źródło:  REEFER, Reginald. Why You Should Be Eating Cannabis Seeds Everyday. 1 [online]. 1n. l., Jul 28, 2017, 1(1), 1 [cit. 2019-10-16]. Dostupné z: https://cannabis.net/blog/medical/why-you-should-be-eating-cannabis-seeds-everyday   obraz źródłowy: https://pixabay.com/cs/